Bytes: P1800 mot Miata med 1.8 motor dvs 1994-
Har ägt och kört den sedan i våras, funkar bra, har dock bestämt mig för att köra bana med miata nästa år och då måste jag tyvärr ta detta tuffa beslut då det blir ohållbart med en bil till.
Pengar emellan åt båda hållen kan diskuteras beroende på miatans årsmodell och skick. Släpper den till ett bra bytesvärde eller pris då jag snabbt vill ha tag på en miata att börja bankonvertera.
P1800
* 1961
* beigevit
* karossen/chassi är renoverad undertill dvs bra mekaniskt och ingen rost. Garagelack som ser helt ok ut från tidigt 80-tal, några små rostbubblor(inget som gått igenom)
* fin inredning med hela skinnstolar, tak mm.
* Motorn är otrimmat men bilen är reggad för 140hk(vill man turbokonvertera eller konv trimma så behövs ingen reg-bes)
* Massa prylar följer med: block och toppar(bla en proffstrimmad topp), reservdörr, lister, diffad bakaxel från polisamazon, kromfälgar med ekrer, mm mm...
PM eller mail vid intresse...
/Fredrik
Har ägt och kört den sedan i våras, funkar bra, har dock bestämt mig för att köra bana med miata nästa år och då måste jag tyvärr ta detta tuffa beslut då det blir ohållbart med en bil till.
Pengar emellan åt båda hållen kan diskuteras beroende på miatans årsmodell och skick. Släpper den till ett bra bytesvärde eller pris då jag snabbt vill ha tag på en miata att börja bankonvertera.
P1800
* 1961
* beigevit
* karossen/chassi är renoverad undertill dvs bra mekaniskt och ingen rost. Garagelack som ser helt ok ut från tidigt 80-tal, några små rostbubblor(inget som gått igenom)
* fin inredning med hela skinnstolar, tak mm.
* Motorn är otrimmat men bilen är reggad för 140hk(vill man turbokonvertera eller konv trimma så behövs ingen reg-bes)
* Massa prylar följer med: block och toppar(bla en proffstrimmad topp), reservdörr, lister, diffad bakaxel från polisamazon, kromfälgar med ekrer, mm mm...
PM eller mail vid intresse...
/Fredrik
Comment