Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Diverse till NA. (Stänkskydd, coilovers m.m.)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse till NA. (Stänkskydd, coilovers m.m.)

    Har lite grejer som bara ligger och tar upp plats.

    -Stänkskydd. Två stycken är nylackade (proffs/på firma) i "SILVERSTONE METALLIC (3L)" och två stycken som är lite slitna i lacken.

    -Original "chassis brace bar" i fint skick.

    -TA Technix coilovers i sämre skick, osäker funktion. Jag hade ett jävla problem med dem, men med en uppsättning nya fjädrar kan de bli bra.

    -Original stötdämpare i fungerade skick. Tophats och genomslagsgummi kan fås med antingen dessa eller TA Technix coiloversen.

    Var inte rädd för att lägga skambud, det mesta lär kastas om ingen köper det.

    Bild: http://www.oijoij-hd.com/images/2013...0423134727.jpg



    Alexander.Pedersen93@yahoo.com

  • #2
    Hej Alexander

    intresserad av din chassis brace bar
    hör av dig ang. affär
    Sven 0706254812
    Miata -96 röd med vit cab

    Miata -96 silver med grön cab

    Miata -06 blå

    Audi a3 -10

    Skoda yeti -16

    Comment


    • #3
      Uppdaterad lista

      Chassi brace och coilovers är nu sålda!

      I och med att bilen är såld har jag nu lite mer till salu.
      Uppdaterad lista:

      Stänkskydd. Två stycken är nylackade (proffs/på firma) i "SILVERSTONE METALLIC (3L)" och två stycken som är lite slitna i lacken.

      -Original stötdämpare i fungerade skick. Saknar tophats, bara själva stötdämparen.

      -Original fälgar med MS-däck (pyspunka på alla fyra)

      -Orignal innerskärmar av plats till hjulhusen fram i fint skick. Alla skruvar för montering följer med.

      Som sagt, allt ska bort för jag behöver plats till nya bilgrejer
      LÄGG BUD!

      Comment


      • #4
        Då var stänkskydden antagligen såld också.

        Det som finns kvar är:
        -Original stötdämpare i fungerade skick. Saknar tophats och fjädrar, bara själva stötdämparen.
        Pris: 100 kr

        -Original fälgar med MS-däck (pyspunka på alla fyra men bra mönster, går igenom besiktning och går att köra med, se bara till att toppa av med ett halvt bar innan du kör )
        Pris: 700 kr

        -Orignal innerskärmar av plast till hjulhusen fram i fint skick. Alla skruvar för montering följer med.
        Pris: 300 kr (kostar 55 pund+frakt på mx5parts!)

        Ska bort, grannarna har börjat klaga på mitt "skrotupplag"! Så kom med bud om inte priserna passar!

        Comment


        • #5
          Hej
          skicket på fälgarna?
          I vilken landsdel bor du?
          / Martin

          Comment


          • #7
            Alexander Pedersen

            Då var det bara fälgarna kvar!
            Var ute och lastade in dom i förrådet idag och märkte att ett av däcken hade en rejäl spricka, så däcken är alltså inte i så bra skick. Men fälgarna är i fint skick.

            Kom med bud för fasen! Ska eventuellt upp till Halmstad nu i slutet av Juni så "frakt" skulle kunna gå att fixa.

            Comment

            Working...
            X