Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Växelspak (knopp) köpes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Växelspak (knopp) köpes!

    Hejsan!

    Någon som har en Mazda-original växelspaksknopp i svart läder till salu?

    Helst för sex-växlad!..

  • #2
    Kolla in hos Mazda. Den för 6 växlade Mazda 6 Sport ser riktigt trevlig ut. Åker med en likadan i min, men med 5 växlad loga. Inte billig men skön att växla med.
    Velocity Red -06 LE nr:2020 utav 3500st (som ersättning för "låååga blå" efter 12 år)
    MSV:Bright Yellow Mini Cooper S Countryman All4 -12 "Gurra"
    Enthusiastbil 1: Austin-Healey Sprite AN5 "Frogeye" 1959. I min ägo sedan nov.-74
    Entusiastbil 2: Austin-Healey 3000 Mk2 Sports Convertible BJ7 "Big Healey" 1962. I min ägo sedan nov.-13
    "Arbetshäst" VW Caddy Maxi 140TDI DSG "extra allt" -14

    Comment


    • #3
      Jag snackade med Mazda för ett tag sedan, om att köpa en ny växelspaksknopp från dem, men den kostade över 1000kr, så det kändes inte prisvärt.
      Nu har jag varit i kontakt med fyra stycken bilskrotar runtom hela Sverige, men ingen har växelspaken kvar!...
      Suck!

      Så mitt sista hopp är att någon i Miataklubben som har bytat ut sin orginal kanske har den kvar någonstans!

      Comment


      • #4
        Tog dom bara 1000:- för knoppen? Wow, det var billigt. Vågar inte tala om vad jag gav för min ifrån USA, om hustrun skulle råka läsa det...
        Velocity Red -06 LE nr:2020 utav 3500st (som ersättning för "låååga blå" efter 12 år)
        MSV:Bright Yellow Mini Cooper S Countryman All4 -12 "Gurra"
        Enthusiastbil 1: Austin-Healey Sprite AN5 "Frogeye" 1959. I min ägo sedan nov.-74
        Entusiastbil 2: Austin-Healey 3000 Mk2 Sports Convertible BJ7 "Big Healey" 1962. I min ägo sedan nov.-13
        "Arbetshäst" VW Caddy Maxi 140TDI DSG "extra allt" -14

        Comment


        • #5
          växelknopp

          hej, har en org-knopp, dock 5-vxl

          /mvh Anders

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av Börje Engwall Visa inlägg
            Tog dom bara 1000:- för knoppen? Wow, det var billigt. Vågar inte tala om vad jag gav för min ifrån USA, om hustrun skulle råka läsa det...
            Min sambo vet vad jag betalade för min växelspaksknopp
            (MoMo Combat Evo Chrome)

            Comment


            • #7
              Herregud, räcker det inte med en silvrig knopp från biltema för 149:- som jag har på min dator simulator. Antingen det eller orginal...

              Comment


              • #8
                Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
                hej, har en org-knopp, dock 5-vxl

                /mvh Anders
                Hejsan Anders!

                Hur kan jag kontakta dig?!

                Om du inte vill publicera informationen här kan du skicka uppgifter till mig på: martin_olsson86(at)hotmail.com

                Tack på förhand!

                Comment

                Working...
                X