Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Racing Beat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    hej

    jag bekräftar min beställning "High Flow Air Inlet Assembly 90-93" från racing beat

    Comment


    • #62
      Racing Beat

      viking du har PM
      o för o berätta vad som står i pmet så ska jag INTE ha ngt, då jag har fått mitt redan...
      köss

      Comment


      • #63
        Racing Beat

        Nu har alla bekräftat sin beställning!
        Fick precis ett samtal från en i Borås som ev. skulle ha lite delar men hör jag inget från han förrän på Onsdag så skickar jag iväg beställningen för att kolla upp frakten.

        Comment


        • #64
          Racing Beat

          Nu har jag skickat listan på delar till RB för att kolla upp frakten. Får nog svar i veckan hoppas jag...

          Comment


          • #65
            Racing Beat

            Nu har jag fått alla uppgifter!
            $689 går frakten på och totalt blev det $3527 inklusive deras bankavgift för överföringen av pengarna.

            Med dagens kurs blir det ca 25077kr plus tull och moms.

            Pengarna skall föras över till deras konto och sen skickas delarna!
            Jag kan föra över hela beloppet så vi får hem delarna om det inte är någon som har någon bättre idé!

            Skulle det vara någon som sedan inte skall ha sina prylar eller inte betalar så skickar jag mina kompisar från en ökänd mc-klubb för att inkassera! :twisted:

            Delarna skickas med DHL Express så de skall nog vara hemma på en vecka. Delarna finns sedan att hämtas i Alingsås eller så kan transport ordnas mot tillägg.

            Comment


            • #66
              Racing Beat

              Magnus du har PM!

              Comment


              • #67
                Racing Beat

                Då har jag betalat för hela kalaset och delarna skickas så fort betalningen registrerats.

                Nu blir det till att leva på bröd och vatten tills den 25:e! :lol:

                Comment


                • #68
                  Racing Beat

                  Ursprungligen postat av Viking
                  Då har jag betalat för hela kalaset och delarna skickas så fort betalningen registrerats.
                  Nu blir det till att leva på bröd och vatten tills den 25:e! :lol:
                  Vi väntar med spänning Då är det alltså dags att plocka av grenröret :twisted:
                  Känns lite taskigt att du ska behöva ligga ute med hela summan; säg till om det blir för tungt, så får vi slanta upp åtminstone en del.

                  Comment


                  • #69
                    Racing Beat

                    Ursprungligen postat av DennisK
                    Ursprungligen postat av Viking
                    Då har jag betalat för hela kalaset och delarna skickas så fort betalningen registrerats.
                    Nu blir det till att leva på bröd och vatten tills den 25:e! :lol:
                    Vi väntar med spänning Då är det alltså dags att plocka av grenröret :twisted:
                    Känns lite taskigt att du ska behöva ligga ute med hela summan; säg till om det blir för tungt, så får vi slanta upp åtminstone en del.
                    Kommer delarna innan den 25:e så blir det tajt med tull och moms för det skall betalas in på mindre än 10 dagar tror jag det var...

                    Comment


                    • #70
                      Delar från Racingbeat via xposeracing

                      Hejsan.

                      Ni som var för sent ute vid detta gruppköp hör av er till www.xposeracing.se i Borås han skall snart beställa delar från Racingbeat.

                      Jon.

                      Comment


                      • #71
                        Racing Beat

                        Delarna skulle skickas imorgon men de hade inte bromsbeläggen i lager så nu skickas det den 25:e! Det hinner nog inte bli vår innan dess så vi får nog vänta lite till... :lol:

                        Comment


                        • #72
                          Racing Beat

                          Ursprungligen postat av Viking
                          Delarna skulle skickas imorgon men de hade inte bromsbeläggen i lager så nu skickas det den 25:e! Det hinner nog inte bli vår innan dess så vi får nog vänta lite till... :lol:
                          Det är väl lugnt, men det börjar snart bli dags (för mig i a f) att bygga ihop istället för att riva mer och mer... :roll: :wink:

                          Comment


                          • #73
                            Racing Beat

                            Nåt på gång eller bromsar beläggen fortfarande ?

                            Comment


                            • #74
                              Racing Beat

                              Ursprungligen postat av Bewa
                              Nåt på gång eller bromsar beläggen fortfarande ?
                              Ringde till dem nu i veckan och de saknar fortfarandes bromsbeläggen. Dom skickar mail med tracking nummer så fort de får iväg paketet.

                              Comment


                              • #75
                                Racing Beat

                                Nu börjar jag känna mig lite stressad... hur länge väntar vi på beläggen?

                                Comment

                                Working...
                                X