Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erbjudande om gruppköp av Road & Track från Öhlins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    250 kr kort på 250 kkr.
    Rabatten blev ca 56 000 kr.

    Ursprungligen postat av Fredrik Hesse Visa inlägg
    Cirka en kvartsmiljon i försäljning tack vare ett studiebesök måste anses vara bra marknadsföring.



    Sent from my iPhone
    Röd NC FL 2010 2,0l, Sport, Soft top, Recarostolar, Extra allt. LED dim-, bak och helljus, I.L.M. split endbox slutdämpare, GuardianDesign-ratt, Hard top, Ecotuning motormappning (172 hk och 203 Nm), Öhlins Road & Track, Wilwood Little Big Break kit, DG Motorsport Front Splitter, Short shift, Garage Vary Rear Diffuser, Enkei PF01 17x8 ET50, Nankang AR-1 235/40R17, Pipercross Viper induction kit, LiPo 24Ah batteri, ultralätt svänghjul.
    YouTube

    Comment


    • #92
      Jag hakar också på och vill beställa ett par 280mm då det verkar som att vi som köpte R&T tidigare också får beställa. Bra initiativ att hitta erbjudande ihop med leverantör. Väntar nu på erbjudande om gruppköp på ND.....

      Skickat från min Moto G (4) via Tapatalk
      NC 2010 2.0 Soft Top Liquid Silver

      Comment


      • #93
        Hejsan!
        Jag vill också ha ett helt par, 280 mm. Hoppas det inte är för sent att lägga till nu.
        Blir inte byte förrän till vintern så funkar det inte så beställer jag senare själv.
        Numera i en Miata Mazdaspeed 2004, Velocity red Mica

        Comment


        • #94
          Hej, vad hände? Fortfarande inget leveransbesked?
          NB 1.8 -98 Röd. Rotrex 30-74, ME221, Simons dubbelpipa , Öhlins R & T, Wilwood 4 piston brake kit, short shift, Exedy stage 1, ​GC Fabrication båge, IL´s motorfästen, IL´s modifierade D-shape ratt, Skidnation coolant reroute, skinnstolar från NBFL.....
          SAAB 9-5 2,3 T

          Comment


          • #95
            Beställningarna behandlas just nu. Några kommer få besked före påsk, andra efter. Det har blivit förseningar pga mässor och hög efterfrågan.

            Ursprungligen postat av Magnus Bugge Visa inlägg
            Hej, vad hände? Fortfarande inget leveransbesked?
            Röd NC FL 2010 2,0l, Sport, Soft top, Recarostolar, Extra allt. LED dim-, bak och helljus, I.L.M. split endbox slutdämpare, GuardianDesign-ratt, Hard top, Ecotuning motormappning (172 hk och 203 Nm), Öhlins Road & Track, Wilwood Little Big Break kit, DG Motorsport Front Splitter, Short shift, Garage Vary Rear Diffuser, Enkei PF01 17x8 ET50, Nankang AR-1 235/40R17, Pipercross Viper induction kit, LiPo 24Ah batteri, ultralätt svänghjul.
            YouTube

            Comment


            • #96
              Riktigt dåligt tycker jag, och inget jag förväntade mig av ett företag som Öhlins. Man kan alltid ge besked när det blir förseningar. Jag mailade dem igår, får se om jag får något svar idag.

              Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
              Sportbil: NB 1.8 -00, Twilight Blue Mica, TR Lane GP båge, Öhlins R&T, Whiteline front sway bar, Honda S2000-stolar alt Sparco Sprint med 6-punktsbälten, CAI, Carbotech bromsbelägg, förlängda spindelleder fram för mer camber, Front spoiler lip, Exedy Stage 1 koppling med lättat svänghjul mm
              Transportbil: Röd Audi A4 Quattro

              Comment


              • #97
                Meddelande från Öhlins:
                "För att spara tid så skickar vi direkt till slutkund nu. Om du har eller får mail till resp köpare så får du gärna maila det till: patrik.karlsson@ohlins.se som är vår customer support. Jag vill göra vad vi kan för att speeda på så att alla får grejerna så fort som möjligt."
                Röd NC FL 2010 2,0l, Sport, Soft top, Recarostolar, Extra allt. LED dim-, bak och helljus, I.L.M. split endbox slutdämpare, GuardianDesign-ratt, Hard top, Ecotuning motormappning (172 hk och 203 Nm), Öhlins Road & Track, Wilwood Little Big Break kit, DG Motorsport Front Splitter, Short shift, Garage Vary Rear Diffuser, Enkei PF01 17x8 ET50, Nankang AR-1 235/40R17, Pipercross Viper induction kit, LiPo 24Ah batteri, ultralätt svänghjul.
                YouTube

                Comment


                • #98
                  Om du är så missnöjd med Öhlins så kan du säkert avboka beställningen.
                  Vad exakt som gör förseningen vet jag inte men leveranstid får man ju alltid räkna med. Skulle förvåna mig om de har nio set dämpare till NA/NB i lager i Sverige. Vi är ju 3% av deras försäljning.

                  Ursprungligen postat av Anders Söderlund Visa inlägg
                  Riktigt dåligt tycker jag, och inget jag förväntade mig av ett företag som Öhlins. Man kan alltid ge besked när det blir förseningar. Jag mailade dem igår, får se om jag får något svar idag.

                  Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
                  Röd NC FL 2010 2,0l, Sport, Soft top, Recarostolar, Extra allt. LED dim-, bak och helljus, I.L.M. split endbox slutdämpare, GuardianDesign-ratt, Hard top, Ecotuning motormappning (172 hk och 203 Nm), Öhlins Road & Track, Wilwood Little Big Break kit, DG Motorsport Front Splitter, Short shift, Garage Vary Rear Diffuser, Enkei PF01 17x8 ET50, Nankang AR-1 235/40R17, Pipercross Viper induction kit, LiPo 24Ah batteri, ultralätt svänghjul.
                  YouTube

                  Comment


                  • #99
                    Ursprungligen postat av Magnus Jansson Visa inlägg
                    Om du är så missnöjd med Öhlins så kan du säkert avboka beställningen.
                    Vad exakt som gör förseningen vet jag inte men leveranstid får man ju alltid räkna med. Skulle förvåna mig om de har nio set dämpare till NA/NB i lager i Sverige. Vi är ju 3% av deras försäljning.
                    Jag har full förståelse för att det kan bli en viss leveranstid, speciellt när vi lägger en stor beställning. Däremot så tycker jag att man kan alltid lämna ett besked, ev bara att "vi har problem med leveranserna nu och att vi återkommer med leveransdatum". Om man beställer på andra ställen så får man alltid svar nästa vardag, med besked om varorna finns på lager eller om man får vänta några dagar. I det här fallet så gjorde vi en beställning och så var det helt tyst i nästan tre veckor. Det har jag aldrig varit med om förut. Men nu verkar det ändå hända något, vi får hoppas det löser sig.
                    Sportbil: NB 1.8 -00, Twilight Blue Mica, TR Lane GP båge, Öhlins R&T, Whiteline front sway bar, Honda S2000-stolar alt Sparco Sprint med 6-punktsbälten, CAI, Carbotech bromsbelägg, förlängda spindelleder fram för mer camber, Front spoiler lip, Exedy Stage 1 koppling med lättat svänghjul mm
                    Transportbil: Röd Audi A4 Quattro

                    Comment


                    • Håller helt med Anders. Mycket märkligt. Jag har mailat Patrik min leveransadress....
                      NB 1.8 -98 Röd. Rotrex 30-74, ME221, Simons dubbelpipa , Öhlins R & T, Wilwood 4 piston brake kit, short shift, Exedy stage 1, ​GC Fabrication båge, IL´s motorfästen, IL´s modifierade D-shape ratt, Skidnation coolant reroute, skinnstolar från NBFL.....
                      SAAB 9-5 2,3 T

                      Comment


                      • Bra jobbat Magnus! Skickade just adressuppgifterna till Öhlins kontaktman Patrik Karlsson (mejladress tidigare i tråden).
                        ND2 RF 2019 2,0 Eternal Blue Metallic
                        Svensksåld / Brunt nappaskinn / Apple Car Play / Fjäderbenstag / Kort antenn / Deresonatorerad / Cetek batterimonitor / Bagagelucksfjädrar / Orange bromsok / IL nedre stag x 2 / Smart Top / Zunsport lower grill / LED-strip baklucka / Detanklocksglitch / Fälgkantsskydd / Golv- & handskfacks-LED / Röd startknapp / Backkamera / Delrin dörrbussningar / Guardian Design ratt / Stänkskydd / GWR SSST / Öhlins R&T / Tonade sidoblinkers mm

                        Comment


                        • Leveransen skickas från Karlstad idag enl. Patrik Karlsson

                          NB 1.8 -98 Röd. Rotrex 30-74, ME221, Simons dubbelpipa , Öhlins R & T, Wilwood 4 piston brake kit, short shift, Exedy stage 1, ​GC Fabrication båge, IL´s motorfästen, IL´s modifierade D-shape ratt, Skidnation coolant reroute, skinnstolar från NBFL.....
                          SAAB 9-5 2,3 T

                          Comment


                          • Leveransen kom nu!!!!! Hurra!!!
                            NB 1.8 -98 Röd. Rotrex 30-74, ME221, Simons dubbelpipa , Öhlins R & T, Wilwood 4 piston brake kit, short shift, Exedy stage 1, ​GC Fabrication båge, IL´s motorfästen, IL´s modifierade D-shape ratt, Skidnation coolant reroute, skinnstolar från NBFL.....
                            SAAB 9-5 2,3 T

                            Comment


                            • Kontaktade Patrik Karlsson idag och fick svaret att brev ang förskottsinbetalning gått ut till alla och att varorna kommer att levereras efter betalning. Har ni fått det brevet och betalat in?

                              Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
                              Sportbil: NB 1.8 -00, Twilight Blue Mica, TR Lane GP båge, Öhlins R&T, Whiteline front sway bar, Honda S2000-stolar alt Sparco Sprint med 6-punktsbälten, CAI, Carbotech bromsbelägg, förlängda spindelleder fram för mer camber, Front spoiler lip, Exedy Stage 1 koppling med lättat svänghjul mm
                              Transportbil: Röd Audi A4 Quattro

                              Comment


                              • Nej, jag har inte fått något brev med väl fått leveransen.....
                                NB 1.8 -98 Röd. Rotrex 30-74, ME221, Simons dubbelpipa , Öhlins R & T, Wilwood 4 piston brake kit, short shift, Exedy stage 1, ​GC Fabrication båge, IL´s motorfästen, IL´s modifierade D-shape ratt, Skidnation coolant reroute, skinnstolar från NBFL.....
                                SAAB 9-5 2,3 T

                                Comment

                                Working...
                                X