Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gruppköp Jaktradio 155 MHz - Zodiac Easy Hunt 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Hej.
    Jag beställer 1 st om Bror ändå skall ta ner dem till Skåne.

    Comment


    • #62
      Nytt pris är 1291 kr vid köp av minst 30 st.

      Hannu

      Ursprungligen postat av Hannu Lilja Visa inlägg
      Vid köp av 15 st hamnar priset på 1332 kr/st...

      http://www.proffsmagasinet.se/kommun...tradio-15-pack
      20th Anniversary Crystal White Pearl Mica
      Eibach sänkningssats
      Sebring sportljuddämpare
      iPod adapter och bra musik ;-)

      Comment


      • #63
        Enligt din länk Hannu så är priset 15995 för 15 st = 1066/st....eller är det ett gammalt pris?

        Jaktpaket innehållande 15st Zodiac Easy Hunt II 155MHz. Jaktradio med ställbar brusspärr och belyst display. Den har 52st pilottoner. Levereras med bordsladdare, 2200 mAh litiumbatteri och bältesclips.

        Comment


        • #64
          15995 är utan moms.
          NC 2012 Sport 2,0 silver, Recaro, Öhlins Road & Track, Fälgar Reevo Dark, Folierad hardtop, Good-win Rodster Sport "Q", Smart top, ECUtrim, Guardian design ratt, Pioneer media med Android auto och Apple carplay, Blått instegsljus, Instrumenttavlor Cosmos från Revlimiter.

          Comment


          • #65

            Comment


            • #66
              Ursprungligen postat av Jonas Löfgren Visa inlägg
              Håkan Plejmark och Jonas Löfgren (funderar och återkommer)
              Hallå grabbar! Har ni funderat klart? Jag tänkte fixa beställningen idag ...
              Mazda MX-5 1,6 1991, röd (inte helt original)

              Comment


              • #67
                Ursprungligen postat av Lars-Erik Larsson Visa inlägg
                Fick just en beställning av tre st till Leif Gustafsson. Att levereras till:
                Leif Gustafsson
                Trapetsgatan 13
                66236 Åmål
                Jag kan tyvärr inte åta mig att leverera godset runt om i landet. Som sades i tidigare trådar så faller ju idéen med att spara pengar om man ska betala PostNords höga taxor (dessutom med tvivelaktig kvalitet enligt senaste dagars folkstorm mot nämnda företag).

                Jag hämtar dem "bulk" från leverantören, och levererar vidare enligt följande (efter att ha fått betalning):
                - Stockholm: Planeringsmötet 8/11 eller avhämtning direkt från mig om man vill ha den tidigare
                - Skåne: Jag tar dem med mig ner till planeringsmötet 23/10, så leverans på plats där eller från vårt ställe i Skåne om man vill ha sin apparatus tidigare
                - Övriga Sverige: Jag tar dem med till Funktionärsmötet i på Billingehus 15-16/10, så kan deltagande funktionärer se till att det egna områdets beställare får sina radion.

                Hoppas att alla är OK med detta.

                Mvh
                Bror
                Mazda MX-5 1,6 1991, röd (inte helt original)

                Comment


                • #68
                  Ursprungligen postat av Bror Sandås Visa inlägg
                  Jag kan tyvärr inte åta mig att leverera godset runt om i landet. Som sades i tidigare trådar så faller ju idéen med att spara pengar om man ska betala PostNords höga taxor (dessutom med tvivelaktig kvalitet enligt senaste dagars folkstorm mot nämnda företag).

                  Jag hämtar dem "bulk" från leverantören, och levererar vidare enligt följande (efter att ha fått betalning):
                  - Stockholm: Planeringsmötet 8/11 eller avhämtning direkt från mig om man vill ha den tidigare
                  - Skåne: Jag tar dem med mig ner till planeringsmötet 23/10, så leverans på plats där eller från vårt ställe i Skåne om man vill ha sin apparatus tidigare
                  - Övriga Sverige: Jag tar dem med till Funktionärsmötet i på Billingehus 15-16/10, så kan deltagande funktionärer se till att det egna områdets beställare får sina radion.

                  Hoppas att alla är OK med detta.

                  Mvh
                  Bror

                  Funktionärsmötet blir bra för min del.
                  Hur sker betalning... cash,swish ?
                  MVH
                  Björn Hvit
                  Distriktsansvarig Jönköping
                  ----------------------------------------------------------------------
                  MX-5 2010 NC
                  Fulbil. Mazda 3 , 2015

                  Comment


                  • #69
                    Hej igen,

                    Har nu kommit överens med kassör Bertil att vi beställer 45 st (dvs 3 x 15-pack), så har vi en liten buffert för kommande beställningar.

                    Jag hämtar dem nästa fredag, och betalning sker till klubbens konto, återkommer med specifikt kontonummer efter vidare diskussion med Bertil.

                    Leverans av nu inkomna beställningar sker enligt ovan.

                    Detta betyder att ni som ännu inte beställt kan komma över en jaktradio till detta förmånliga pris. Ska ännu tala med leverantören om ev. ytterligare rabatt eftersom beställningen blir större än hittills diskuterats.

                    Återkommer med uppdateringar vartefter vi kommer vidare i processen.

                    Mvh
                    Bror
                    Mazda MX-5 1,6 1991, röd (inte helt original)

                    Comment


                    • #70
                      Bra ordnat Bror!
                      [emoji122][emoji122][emoji106]


                      Skickat från min iPhone med Tapatalk
                      Thomas Ericsson
                      Hedersmedlem
                      Halmstad

                      BMW 118i M Sport Aut Skyscraper Grey -24
                      BMW Z4 sDrive20i M Sport Aut Portimao Blue -23

                      Comment


                      • #71
                        Ursprungligen postat av Bror Sandås Visa inlägg
                        Hej igen,

                        Har nu kommit överens med kassör Bertil att vi beställer 45 st (dvs 3 x 15-pack), så har vi en liten buffert för kommande beställningar.

                        Jag hämtar dem nästa fredag, och betalning sker till klubbens konto, återkommer med specifikt kontonummer efter vidare diskussion med Bertil.

                        Leverans av nu inkomna beställningar sker enligt ovan.

                        Detta betyder att ni som ännu inte beställt kan komma över en jaktradio till detta förmånliga pris. Ska ännu tala med leverantören om ev. ytterligare rabatt eftersom beställningen blir större än hittills diskuterats.

                        Återkommer med uppdateringar vartefter vi kommer vidare i processen.

                        Mvh
                        Bror
                        Ibland går det litet för fort !

                        Har diskuterat beställningen med Fredrik, och eftersom ett inköp i den storleksklassen kräver styrelsebeslut, så beställde jag i stället 30 st i privat regi - så att säga.

                        Detta betyder att jag personligen måste betala dem, fick 14 dagars betalningstid, och för att inte behöva stå kreditrisken därmed vill ha förskottsbetalning från er. Jag kommer att skicka mitt kontonummer som PM till er som beställt.

                        Bror
                        Mazda MX-5 1,6 1991, röd (inte helt original)

                        Comment


                        • #72
                          Lysande Bror!!! Tack för all nedlagd möda!


                          Skickat från min iPhone med Tapatalk
                          mvh Håkan
                          Tillsammans med hustru Susan redaktör för Miatabladet.

                          Redaktionsbilen är en Jet Black Mica ND 2.0 Sport 2016 med spoilerpaket, sänkt 35 mm, 15mm spacers innanför BBS-fälgarna och ett Racing Beat avgassystem. Tidigare redaktionsbilar var en Stormy Blue NC 2,0 Sport Coupé 2008 och en röd NA, -90. maila till: redaktionen@mx-5.se

                          Comment


                          • #73
                            Tack för all möda Bror! Ser fram emot PM:et med det praktiska.

                            /Jan
                            ND2 RF 2019 2,0 Eternal Blue Metallic
                            Svensksåld / Brunt nappaskinn / Apple Car Play / Fjäderbenstag / Kort antenn / Deresonatorerad / Cetek batterimonitor / Bagagelucksfjädrar / Orange bromsok / IL nedre stag x 2 / Smart Top / Zunsport lower grill / LED-strip baklucka / Detanklocksglitch / Fälgkantsskydd / Golv- & handskfacks-LED / Röd startknapp / Backkamera / Delrin dörrbussningar / Guardian Design ratt / Stänkskydd / GWR SSST / Öhlins R&T / Tonade sidoblinkers mm

                            Comment


                            • #74
                              Vi är nu uppe i 36 bekräftade beställningar (plus 2 obekräftade). Kan vi komma upp till 45 beställningar innan nästa fredag, så kan jag beställa en 15-pack till. Annars finns det också 2-pack och 5-pack, men vågar inte garantera att priset blir exakt det samma.

                              Så kom igen, några beställningar till och vi är hemma med 3 x 15-pack!

                              Bror
                              Mazda MX-5 1,6 1991, röd (inte helt original)

                              Comment


                              • #75
                                Om det går att lägga till 1 st (sent skola syndaren vakna).

                                Comment

                                Working...
                                X