Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fjäderbensstag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fjäderbensstag

    Passar både M1 och M2, men kräver mindre ombyggnad i M2 (tanken för vindrutespolningen sitter ivägen). Fabriksnytt från TME. Staget i borstad aluminium, fästena lackade i svart. 1000:-
    ulf_magnusson@telia.com eller 0704-45 46 91

  • #2
    Fjäderbensstag

    Finns det prutmån på fjäderbensstaget?

    (Intresset för att köpa detsamma verkar inte överdrivet stort....och Miatan behöver väl inte i första hand stadgas upp på fjäderbenen om jag förstått rätt. Annat med div. McPhersson -vagnar?)

    /Nyfiken

    Comment


    • #3
      Fjäderbensstag

      Om du tycker att priset är för högt kan du istället köpa det från Flyin' Miata för $199,95. Frakt, tull och moms tillkommer då. Det priset kan jag pruta på :twisted: !
      /U

      Comment


      • #4
        Fjäderbensstag

        Sålt. Till annonserat pris!

        Comment


        • #5
          Fjäderbensstag

          Ursprungligen postat av Anonymous
          Sålt. Till annonserat pris!
          :wink:

          Comment


          • #6
            Fjäderbensstag

            Har blivit liiiiite trött på alla tokprutare, klubbmedlemmar eller ej. Fick bud på 500:- på staget och 100k på bilen utan att budgivarna verkade rodna av skam :? . Dags att införa en uteslutningsklausul?
            /Ulf

            Comment


            • #7
              Fjäderbensstag

              Ulf - varför blir du så trött och sur att du börjar prata t.o.m. om uteslutning pga prutningsförsök? Är det inte att ta till större slägga än nödvändigt?

              Annonserar man ut grejor är ju priset det första som ifrågasätts. Det får man nog finna sig i.
              Prisdiskussioner hör "affärslivet" till. Speciellt i privata affärer och på beg. grejor.
              Jag bjöd dig 500 kr för staget och det kan jag stå för. Du svarade vänligt att det var för lite och att ett nytt går att köpa för £195.
              Helt OK för mig.
              Då var jag inte intresserad längre. Det var inte ett så viktigt inköp för mig att jag var villig att ge mer än 500:-

              Jag har köpt andra grejor t.ex. ett sportsystem av en annan medlem där jag inte försökte pruta en spänn - priset var rätt för objektet och det var viktigt för mig att få tag i ett. Enkel ekvation, tycker jag.

              So what´s the big deal?

              Comment


              • #8
                Fjäderbensstag

                Uteslutningsklausul vaddå ? hoppas det var en joke. :?

                Jag står helt på Ivan's sida i den här saken. Om nån annoncerar ut nånting, bjuder man (jag) efter hur mycket jag tycker det är värt för mig, gillar inte säljaren bjudet kan han säga "nej tack". samma sak när jag annoncerar ut grejor.

                Att ens föreslå att någon skal uteslutas från något (Miata klubben ?) pga det tyckar jag är löjligt och skamligt.

                Comment

                Working...
                X