Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Reseförslag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Reseförslag

    Hej! Kan någon ge förslag på resväg och övernattningar från Gävle och i området Höga Kusten?
    Ann och Janne

  • #2
    Hej
    kul att ni vill ut och resa. Mitt bästa förslag är väl att undvika E4 så mycket det går. Om ni har tillgång till Facebook så prova att också ställa frågan i gruppen ”Miata Club of Sweden Region Nord”. Där finns en hel del medlemmar med lokal anknytning.
    mvh Ralf
    "Roslagsexpressen" 2022 NDRF 2.0 Jet Black. Årsmöten 2009-2019. Våra långresor: 2012 Normandie, 2013 IMaX5-Guiness World Record Participant Lelystad Holland, 2014 Norgetur, 2015 Champagnetur Epernay. 2016 "Season Opening" Mulbach Sydtyrolen, 2017 20-årsjubileum Danmark, 2018 Harz Tyskland. 2019 Årsmöte Tanumstrand, Island runt, Norweigian Summer Rally, Ålandsturen. Coronaåret 2020 Årsmötestur (inställd), Bäckaskog (inställt), Ålandsturen (inställd) Toscana (också inställt). 2021 Harpsundstur, Hälsingeturen, Vildmarksvägen. 2022 Treffen in der Norden (Travemunde), 30-årsjubileum Danmark, Årsmöte Aronsborg, Bjäreturen Skåne, , Mitt i Wermland. 2023 Gränsträffen, Årsmötet Borgholm, Roslagen Runt, Mitt på Åland, Danmark Svenskerne kommer, Vallonbruk i Uppland.

    Comment


    • #3
      Jag kan rekommendera att besöka "Mannaminne" på just Höga Kusten.

      Mannaminne

      När vi där, fanns även möjlighet för övernattning.
      Kim Hansen

      Mazda MX-5 ND RF 2.0 - årsmodell 2023
      Exclusive Line - DK version
      MSV - Suzuki Vitara Allgrip

      Comment


      • #4
        Ni ska absolut besöka bilmuseumet i Härnösand. kan även rekommendera Mat och nostalgi i Viksjö även Västanåfallet. Ni får köra lite slinger i krokar. Kan varmt rekommendera att ni kör via Järvsö - Delsbo - Hassela - Matfors - Sundsvall - Viksjö - Härnösand - Höga Kusten.
        Du får gärna höra av dig om du vill.

        Regionansvarig Nord

        Lisa Engholm
        Lisa Engholm
        Regionanvarig Nord. Kör snyggt väl mött

        region.nord@mx-5.se

        Comment


        • #5
          Tack till er som svarat för era tankar o förslag!
          Ann Janne

          Comment

          Working...
          X