Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är dessa något att ha?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Är dessa något att ha?

Hej alla glada miata ägare! Jag tänkte införskaffa mig en miata nu till våren. Har tittat först och främst från 90-95r. Min tanke är att importera från Tyskland då dessa bilar garanterat är billigare där än här hemma. Jag har hittat ett par som låter ok, där säljaren säger att bilarna är i bra skick osv. Priset ligger på 3000-4000 euro. Är detta skräp då? Eller är miatorna så billiga i Tyskland? Dessa har även gått mellan 10000-18000mil vilket inte bekymrar mig det minsta. Vad tror ni?

Re: Är dessa något att ha?

Ursprungligen postat av Anonymous
    Hej alla glada miata ägare! Jag tänkte införskaffa mig en miata nu till våren. Har tittat först och främst från 90-95r. Min tanke är att importera från Tyskland då dessa bilar garanterat är billigare där än här hemma. Jag har hittat ett par som låter ok, där säljaren säger att bilarna är i bra skick osv. Priset ligger på 3000-4000 euro. Är detta skräp då? Eller är miatorna så billiga i Tyskland? Dessa har även gått mellan 10000-18000mil vilket inte bekymrar mig det minsta. Vad tror ni?
    Hej!
    Jag förutsätter att du sökt och läst det som redan finns här på forumet, för det är ju en del numera.

Bilarna är billiga därnere och småskavanker sänker värdet där mer än här (på alla bilar...). Väl medveten om att jag kan få mothugg: se till att undvika de bilar som har 90 HK istället för 116/131 HK; om inte annat för att de blir tuffa att sälja här - om du nu skulle behöva det.

Lycka till

Comment

Working...
    X