Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur mycket ska man vara redo att betala?

Collapse
X
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Hur mycket ska man vara redo att betala?

Hej, jag har länge varigt riktigt sugen på en NA MX-5 (90-97), helst svart, eller vit. Efter att jag inser att det bara verkar finnas ca 3 annonser ute just nu, och bara 1 av dom stämmer in perfekt på det jag vill ha, så begär alla över 60k! Jag fattar ju såklart att bilen är mer sälsynt i Sverige än i USA eller Japan, men är det verkligen så illa? Hur mycket borde man betala för en NA i helt ok skick? Jag bifogade en av anonserna som såg bra ut.
    Köp Mazda MX-5 1996 hos Auto Tarkka AB i Västmanlands län. Hos Bytbil.com hittar du även fler Mazda MX-5 från fler bilhandlare!

Fina ex börjar bli dyra!

Jag tittade på mobile.de i tyskland för att jämföra med en större marknad.
    Finns till och med dyrare där.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...r=false&vc=Car

Men kan vara värt att kolla där nere. Det är relativt enkelt att imporera ifrån tyskland om det är något man vill göra.
    Mx-5 ND2, 30th Anniversary

Comment

Ursprungligen postat av Tony Magnusson Visa inlägg
      Fina ex börjar bli dyra!

Jag tittade på mobile.de i tyskland för att jämföra med en större marknad.
      Finns till och med dyrare där.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...r=false&vc=Car

Men kan vara värt att kolla där nere. Det är relativt enkelt att imporera ifrån tyskland om det är något man vill göra.
      Blev dyrt där också!

Comment

Oj, hela mitt svar kom inte med!
        Tror du det är värt att vänta lite, I hopp om att det kommer komma flera anonser under sommaren? Vad skulle du säga är ett "Bra värde" för en i Sverige?

Comment

Alltid billigare att köpa Sportbil under avställningssäsongen, fram i mars - april ökar priserna
          NC 2006 LE 2361 / 3500 "Lätt" Modifierad med Öhlins Chassikit mm.
          Boxster GTS 2015, PDK, Interör-PKT, mm.
          242 GT 1979, Volvo Original Racing. Under renovering.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta bort  
          x
          x
          Avancerade alternativ
          Rendering Options

Vänligen skriv in de sex bokstäver eller siffror som syns i bilden här bredvid.

Registration Image Förnya bild
          Working...
          X