Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Miata 98 köpes, men inte nu längre

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Miata 98 köpes, men inte nu längre

    Jag är på jakt efter en Miata -98. Har du en själv som du ska sälja eller om du känner till en bil som är till salu så ring mig. Bilen ska vara i fint skick.

    Du når mig på telefon 070-3716406

    Hälsningar
    Uffe Lagergren

    ps. Jag vill passa på tacka er 6 från region mitt för fikastunden på markan i Strömsholm igår. Där kan man snacka om att känna sig välkommen. Janke, tack för åkturen.

  • #2
    SV: Miata 98 köpes

    Uffe,
    Kul om vår gemenskap stärkte dig i ditt val av bil. Hoppas du hittar nåt bra.
    Personligt: tyckte du verkade bekant. Våra grabbar har spelat fotboll både med och mot varann i många år (mest mot och då i skilda mål)

    Comment


    • #3
      SV: Miata 98 köpes

      Gunnar!

      Filips pappa? Där ser man, världen är liten.

      Trevlig valborg/Uffe

      Comment


      • #4
        SV: Miata 98 köpes

        Ursprungligen postat av Uffe
        ps. Jag vill passa på tacka er 6 från region mitt för fikastunden på markan i Strömsholm igår. Där kan man snacka om att känna sig välkommen. Janke, tack för åkturen.
        Det var så lite så...... Då ska du se hur välkomnad du blir när du kommer i EGEN Miata!!!

        Men hallå... ÅKTUREN.??.......jag tyckte mig se ett förarbyte vid ratten i trakten av Horn ? Kanske såg fel - jag hade nog en skitig ruta att titta igenom....

        Comment


        • #5
          SV: Miata 98 köpes

          Ordis la in några han hittat till dig under vår tråd i Mitt och Strömsholm. Tyvärr så var endel från Bromsplan i Örebro. Men det har du väl redan sätt.

          Kul att du tyckte det var ett trevligt gäng. Då får vi hoppas att vi ser dig mer med eller utan bil tills du funnit din pärla.
          Kommer du med till Norrköping. Du ser om inte annars info om det under vår tråd (om inte Ivan har ränsat ). Vi kan slå en signal om hur det ser ut på Söndag om du är intresserad.

          Comment


          • #6
            SV: Miata 98 köpes

            Uffe det har dykit upp två -98 till försäljning på forumet. Kanske något inressant.
            http://www.mx-5.se/component/option,...d,65/board,9.0

            Comment


            • #7
              SV: Miata 98 köpes

              Om du är intresserad av min 98:a så finns jag på dagtid på 0703-14 91 04, kvällstid på 036 - 12 10 05
              Kjell Adelsund

              Comment


              • #8
                SV: Miata 98 köpes

                Ursprungligen postat av Per Söderlund
                Uffe det har dykit upp två -98 till försäljning på forumet. Kanske något inressant.
                http://www.mx-5.se/component/option,...d,65/board,9.0
                Tack för tipset, men det var inte vad jag letar efter. Sökandet fortsätter och i takt med att solen värmer så ökar begäret??!!

                /Uffe

                Comment


                • #9
                  SV: Miata 98 köpes

                  Annonsen att jag vill köpa en Miata är inte aktuell längre.

                  /Uffe

                  Comment


                  • #10
                    SV: Miata 98 köpes

                    Ursprungligen postat av Uffe
                    Annonsen att jag vill köpa en Miata är inte aktuell längre.

                    /Uffe
                    Blev det en Miata, eller

                    /Nyfiken Ivan.

                    Comment


                    • #11
                      SV: Miata 98 köpes, men inte nu längre

                      Hallå Uffe jag är också nyfiken vad blev det?

                      Comment


                      • #12
                        SV: Miata 98 köpes, men inte nu längre

                        Denna tråden är tydligen poppis för web-botar att göra inlägg på! Låser den till Mats har fått ordning på verifieringen!
                        98123 Hans Danielsson
                        Classic Red -91
                        Jackson Racing CAI - Exhaust Manifold - HighFlow Cat - Sport Exhaust,
                        OZ Superturismo 7*16 Continental SportContact 2 205/45*16, Toyo R888 (Bana), Eibach Lowering Springs, Strut Brace, Oris Wind Stop, Quick Shift, Momo T-Frame, mm
                        sigpic

                        Comment

                        Working...
                        X