Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Miata NA 90-91 svensksåld köpes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Miata NA 90-91 svensksåld köpes.

    Jag är intresserad av att köpa en Miata NA 1990-1991 Svensksåld.
    Bilen ska vara i toppskick/mint condition med få ägare. Milen bör inte ha passerat 3000.
    Har ni ingen bil till salu men om ni vet någon som ev ska sälja kontakta mig gärna!
    Hälsningar
    Magnus Nilsson Västerås
    0702-560 760 kingnille@hotmail.com

  • #2
    Hej.

    Synd att min gått lite mer än du önskar annars uppfyller den dina kriterier. Mvh Tony 0723-220998

    Comment


    • #3
      Ja tyvärr har din gått för långt Tony. Jag har inte bråttom att hitta en bil utan hittar jag det som jag söker kan jag göra affär annars väntar jag.
      Har du redan tröttnat på Miatan?
      // Nille

      Comment


      • #4
        Nejdå har köpt en nc-2006a.. Lycka till ) Hör du någon som är sugen på min pärla kan du väl hojta till )

        Comment


        • #5
          Miata köpt så lås eller radera tråden tack!

          Comment


          • #6
            Grattis till köpet Nille, ser riktigt fin ut.
            ND 2,0 Sport '17 - Svart
            Good-win Racing Roadster Sport Race lättviktsljuddämpare/ 949 Racing 6UL lättviktsfälgar / Mazda kjolpaket / Mazda (Eibach) sänkfjädrar / Hankook V12 Evo2 235/40 / Kort "Mustang" antenn / Formsydda väskor / Brodit hållare för Garmin DriveLux / Liten skylt fram / Röd startknapp. Bilder...

            SÅLD! - NA 1,6 '92 - Svart (Black and Tan 1/700, såld ny i Schweiz)
            16” Barzetta Katana Black / Hankook Ventus Prime / 2,5” Simons rostfritt sportsystem med kromat ändrör 100 mm / GAZ Coilovers / Extra stabiliseringsstag i fram- och bakvagn / Magnecor tändkablar / Nardi träratt / Kromade Runabout S800 backspeglar / Beige läderdamask till växelspak och handbroms / IL Motorsports sportpedaler / Träpanel / IL Motorsport Träknopp på växelspak och handbromsspak / IL Motorsports Front Lip / IL Motorsports Twin Low Profile Lights / Blinkers & positionsljus fram i klarglas / OBX Fuel Lid Door Cover / Vita skärmblinkers / Vita sidoreflexer / Fjäderbenstag

            SÅLD! - NBFL 1,8 Sport '04 - Svart
            Öhlins Road & Track Coilovers / GC Fabrications båge / Ferrita cat back / 16" Enkei RPF-1 med 35mm offset / FM's hjulvinklar / Toyo Proxes R1-R / Sparco Spint V stol / Rostskyddsmetoder behandling / Demonterade solskydd med Moss täcklock / Baggagerumsnät / Liten skylt fram med egen tillverkat fäste / Formsydda väskor / Audiolink Bluetooth. Bilder...

            Vad är det för motorrelaterat som händer i Stockholm?

            Comment


            • #7
              Tack Fredrik!
              Säljaren sa LOVA att du ringer mig om du ska sälja bilen någongång för då vill jag köpa tillbaka den -

              Comment

              Working...
              X