Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NB 1,8 sport eller NB Anniversary 1999

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• NB 1,8 sport eller NB Anniversary 1999

NB 1,8 sport eller NB Anniversary 1999 köpes. Allt i gott skick beaktas, på rimligt avstånd från Falkenberg!
    Adress: fylkes@msn.com
    070-6097166

Tapatalk

Hejsan!
    Vill bara tipsa om Magnus & Kristoffer på BKM Convertible i Götene. De har enligt uppgift sålt flest Miator i Sverige och tar bara hem bra och ärliga bilar. Jag hade för avsikt att själv importera en bil från Tyskland, men valde en bil de hade tagit hem då skillnaden i pris inte uppvägde risken att importbilen inte motsvarade förväntningarna. Jag har inget att vinna på att rekommendera dem utan tycker bara att genuint Miatakunnade och brinnade intresse för vår bilmodell bör premieras.

Webbsidan är inte uppdaterad, men adresser och kontaktuppgifter finns på http://www.bkm-convertible.com

Lycka till!

Comment

Kan bara instämma. Av Götenepojkarna har jag köpt en hardtop. Jämfört med övriga Blocket-annonser var den i kanonskick och otvetydigt absolut mest prisvärd. Dom lämnar dessutom garanti på bilen Du köper hos dom.

Comment

Ursprungligen postat av Anders Regnell Visa inlägg
        Kan bara instämma. Av Götenepojkarna har jag köpt en hardtop. Jämfört med övriga Blocket-annonser var den i kanonskick och otvetydigt absolut mest prisvärd. Dom lämnar dessutom garanti på bilen Du köper hos dom.
        Tack för tipset Torben!
        Dom råkade ha precis vad jag letade efter, ibland ska man ha tur.

Conny L

Comment

Kul att kunna vara till hjälp!

Comment

Antar att du sett denna? http://www.blocket.se/jonkoping/Mazd....htm?ca=17&w=1
            Hyfsat nära iaf.
            NA - 90 USA mod. vinröd metallic. 15" MAS/ToyoT1R .
            Mazda CX-3 -16 SoulRed

Comment

Tack. Jo den har vi sett men min kompis ville ha en NA och han hittade en röd (grön var första tjing) i Motala. Kanonfint skick till rätt pris.

Comment

Hittade min hos BKM Convertible i Götene.

Tapatalk
                Bifogade filer

Comment

Kul! Men det var iofs. Connys letande jag hade i åtanke
                  NA - 90 USA mod. vinröd metallic. 15" MAS/ToyoT1R .
                  Mazda CX-3 -16 SoulRed

Comment

Working...
                  X