Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Diverse Miata-relaterade grejer till salu.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Bror Sandås
    replied
    Ursprungligen postat av Bror Sandås Visa inlägg

Hej Johan!

Alla modellbilar är sålda. Av böckerna finns endast "Kultbilar" och "101 Great Marques" kvar. Kan någon eller båda dessa vara av intresse?

Jag är i Sollentuna inkommande lördag.

Mvh
    Bror
    Ser nu att också det ena exemplaret av "25th Anniversary Magazine" finns kvar.

Leave a comment:

• Bror Sandås
    replied
    Ursprungligen postat av Johan Nordqvist Visa inlägg
    Hej Bror!
    Jag är intresserad av både böcker och modeller! När är du i Sollentuna nästa gång?
    Hej Johan!

Alla modellbilar är sålda. Av böckerna finns endast "Kultbilar" och "101 Great Marques" kvar. Kan någon eller båda dessa vara av intresse?

Jag är i Sollentuna inkommande lördag.

Mvh
    Bror

Leave a comment:

• Johan Nordqvist
    replied
    Hej Bror!
    Jag är intresserad av både böcker och modeller! När är du i Sollentuna nästa gång?

Leave a comment:

• Bror Sandås
    replied
    Så här ser inlägget ut, ifall någon inte använder Facebook...

Tömmer huset, och hittar en massa mer eller mindre Miata-relaterade grejer man samlat på sig genom åren. Dessa får nu gå till ett nytt hem, så lägger upp dem här till försäljning. Finns också reservdelar och tillbehör till bilen, men dessa återkommer jag till när jag är helt klar med garagerensningen.
    Allting är i toppskick.
    - NA 1:24, röd, MotoMax i originalförpackning, 175 kr
    - NA 1:24, röd, MondoMotors i originalförpackning, 175 kr
    - NA 1:18, röd, Gate, ingen ask, 175 kr
    - NC 1:43, grå, Mazdas egna, i originalförpackning, 50 kr
    - NA 1:64, blå, MotorMax StreetCars, 30 kr
    - NA 1:64, röd, 3 st (en med skadad vindruta), märke okänt, 20 kr/st
    - NA 1:70?), 3 st Hot Wheels, två röda, en blå i originalförpackning, 20 kr/st
    - NA 1:87, röd, Wiking, 30 kr
    - NA 1:100(?), blå, märke okänt, 10 kr
    - t-shirt från 20-års jubileumsturen, röd, 2 st storlek M, 2 st storlek S, 75 kr/st
    - klubb-piké, ljusblå, storlek M, 30 kr
    - bok ”101 Great Marques” av Andrew Whyte, inbunden, Octopus Books 1985, 160 sidor, 75 kr
    - bok ”Kultbilar” av Håkan Matson, inbunden, Bokförlaget Max Ström, 270 sidor, 100 kr
    - bok ”Den kompletta guiden om Styling”, Haynes, 2005, inbunden, 215 sidor, 50 kr
    - magasin 25th Anniversary Magazine, 85 sidor, två stycken, pris 15 kr/st
    - böcker för den fikasugna i Region Mitt, ”Alla dessa utflykter runt Stockholm” 215 sidor, ”Underbara utflykter runt Uppsala” 128 sidor, ”Fika kika njut - Stockholms bästa utflykter” 110 sidor och ”Fika kika njut - runt Djurgården och Brunnsviken” 110 sidor, 30 kr/st.
    Köparen betalar frakt enligt Postnords taxa, alternativt avhämtning i Sollentuna eller Skåne (eller träff längs E4 mellan dessa två punkter om vi lyckas tajma det när vi kör emellan).

Leave a comment:

• Bror Sandås
    skapade ett ämne Diverse Miata-relaterade grejer till salu.

Diverse Miata-relaterade grejer till salu.

Har lagt en hög med grejer till försäljning på vår FB-sida. Kolla om du hittar något av intresse:

https://www.facebook.com/groups/Miat...57745478238358
Working...
X