Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgraderingsbromsar till ND - BBR MX-5 ND Front 6 Piston Caliper

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Uppgraderingsbromsar till ND - BBR MX-5 ND Front 6 Piston Caliper

SÅLDA

Då bilen ska säljas så säljer jag mina Wilwood 6-kolvs bromsar separat.
    Köpte dessa 2019 och de har rullat ca 550 mil. Alltså gott om belägg kvar vilket ni även ser på bilderna. Bromsarna är i bra skick.

Jag är mycket nöjd med dessa. Gav en helt annan känsla och såklart bra mycket mer bromskraft.

Det är detta kitet från BBR jag säljer.

Passar standard 280 mm skivor.
    De passar även original 17x7 fälg men då måste man använda en 3 mm distans. Distanserna medföljer men är inte med på bilderna.

Betalning sker via Swish. De går att hämta i Ystad men jag kan även skicka. Frakt betalas av köpare. Ca 150-200 kr med Schenker.

Pris: SÅLDA
    Last edited by Mattias Jönsson; 2020-07-27, 19:52.
    MX-5 RF 2.0 6MT - Brun Nappa

Jag är klart intresserad!
    Nuvarande förälskelse:
    ND 2017,
    RF 2.0 Sport Soul Red
    Öhlins Road & Track coilovers, Wrapzone stenskottsskydd, Cobalt twin tip exhaust, Cravenspeed door bushings, stålspunna bromsledningar, MX5Things 3rd break flasher, MX5Things Sequential turnings lights + lite andra mods som bling

Ex:
    NC 2007,
    2,0L True Red
    RC Design 22 SGVP 16", Toyo Proxes T1-R 205/50-16", Eibach Pro kit sänkfjädrar, RED Seatback Bar Covers, Miata Windrestrictor

Comment

Ursprungligen postat av Niklas Malmberg Visa inlägg
      Jag är klart intresserad!
      För info: Bromsarna är nu köpta
      Nuvarande förälskelse:
      ND 2017,
      RF 2.0 Sport Soul Red
      Öhlins Road & Track coilovers, Wrapzone stenskottsskydd, Cobalt twin tip exhaust, Cravenspeed door bushings, stålspunna bromsledningar, MX5Things 3rd break flasher, MX5Things Sequential turnings lights + lite andra mods som bling

Ex:
      NC 2007,
      2,0L True Red
      RC Design 22 SGVP 16", Toyo Proxes T1-R 205/50-16", Eibach Pro kit sänkfjädrar, RED Seatback Bar Covers, Miata Windrestrictor

Comment

Working...
      X