Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ND Sound tube slumpas bort

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• ND Sound tube slumpas bort

De flesta vill - liksom jag - ta bort Sound Tube, men kanske finns det någon här som vill ha förstärkt motorljud in i kupén?
    Jag har demonterat min Sound Tube och vill göra mig av med den. För en symbolisk slant blir den din (annars går den till återvinningen)
    //Niklas
    IMG_1146.jpg
    Nuvarande förälskelse:
    ND 2017,
    RF 2.0 Sport Soul Red
    Öhlins Road & Track coilovers, Wrapzone stenskottsskydd, Cobalt twin tip exhaust, Cravenspeed door bushings, stålspunna bromsledningar, MX5Things 3rd break flasher, MX5Things Sequential turnings lights + lite andra mods som bling

Ex:
    NC 2007,
    2,0L True Red
    RC Design 22 SGVP 16", Toyo Proxes T1-R 205/50-16", Eibach Pro kit sänkfjädrar, RED Seatback Bar Covers, Miata Windrestrictor

Sprang på det här gamla inlägget.
    Nyfiken på hur du upplever ljudet med och utan.
    Funderar på att operera bort mojängen...
    (Jodå har en ND)
    Nollkoll innehåll NA -91

Comment

Tyvärr bertil, jag minns inte längre hur det lät förut. Men jag har absolut inte ångrat att jag monterade bort soundtube. Helt onödig addon IMHO.
      Jag kompletterade ljudbilden med ett Cobalt-system istället, så nu är ljudet mycket mer i min smak. Och utseendet blev inte sämre heller.

Ps. Min soundtube har gått till återvinningen för länge sedan.
      Last edited by Niklas Malmberg; 2019-10-07, 06:30.
      Nuvarande förälskelse:
      ND 2017,
      RF 2.0 Sport Soul Red
      Öhlins Road & Track coilovers, Wrapzone stenskottsskydd, Cobalt twin tip exhaust, Cravenspeed door bushings, stålspunna bromsledningar, MX5Things 3rd break flasher, MX5Things Sequential turnings lights + lite andra mods som bling

Ex:
      NC 2007,
      2,0L True Red
      RC Design 22 SGVP 16", Toyo Proxes T1-R 205/50-16", Eibach Pro kit sänkfjädrar, RED Seatback Bar Covers, Miata Windrestrictor

Comment

Working...
      X